marcher
Oct 14 2006, 09:52 PM
Un mare jucator de snooker nu mai este. Cancerul de stomac l-a invins. Avea 28 de ani. Pacat, mare pacat. Dumnezeu sa-l ierte.
Cai Lun
Oct 14 2006, 10:31 PM
Sunt socat. In primul rand de deces, in al doilea rand de faptul ca marcher este un amator de snooker!
Am urmarit si eu cateva meciuri ale lui Hunter, cu precadere cele din fazele finale ale campionatului mondial.. si era intr-adevar un maestru. Am impresia ca la ultimul CM nu a mai participat tocmai din cauza bolii...
Dumnezeu sa-l ierte!
RED75
Oct 14 2006, 10:31 PM
Dumnezeu sa-l odihneasca!
Si totusi cand se va gasi un tratament pentru boala asta ...
mihaiul90
Oct 14 2006, 11:48 PM
Dumnezeu sa-l odihneasca. E pacat de el ca era tanar :(
POOL
Oct 15 2006, 12:04 AM
Odihneasca-l Dumnezeu. Dupa O'sullivan, Pool :D era jucatoul meu preferat. Pacat ca a trebuit sa se termine asa.
Taranu24
Oct 15 2006, 01:01 PM
Odihneasca-se in pace...
Si eu sunt mare amator de snooker si pot sa psun doar ata Paul Hunter era un mastru si un mare caracter
stef 22
Oct 15 2006, 08:57 PM
Era jucatorul meu preferat .Din pacate boala nu l-a crutat.dumnezeu sa-l ierte.
Oct 17 2006, 05:53 PM
Dumnezeu sa-l odihneasca, imi placea mult cu juca ca si io sunt o amatoare de Snooker, si cand am vazut topicul asta nu mi-a venit sa cred! Da tot O'Sullivan e prefertu' meu!
rew
Oct 17 2006, 06:03 PM
Live fast, die young! La unii le reuseste. R.I.P!
dudu1961
Oct 10 2007, 11:34 AM
Ieri 9octombrie s-a implinit un an de la moartea lui Paul Hunter talentatul jucator de snooker ar fi implint pe 14 oct,29 de ani , Dumnezeu sa-l odihneasca !
bigbobo
Oct 10 2007, 07:45 PM
Ce tanar s-a dus saracul...Avea potential sa bata pe oricine intr-o zi buna...Dumnezeu sa-l odihneasca...
marcher
Oct 10 2007, 10:41 PM
E un topic pe tema asta, da' l-au inchis jupanii.
------------------------------------
La cererea dvs. s-a redeschis, conașule !
djmihaitza
Oct 11 2007, 10:58 AM
R.I.P. ~ Paul Hunter (14 Oct 1978 - 9 Oct 2006)
coolio