Anonymous
Apr 18 2004, 02:12 AM
Daca vreti sa va intilniti cei care scrieti pe cucuriguboys sa vedeti meciurile impreuna, aici puteti sa fixati locurile de intilnire, sa schimbati telefoane, sa dati mesaje, etc.
Treceti, va rog, peste comoditatea de a posta aceste mesaje la articolele de pe prima pagina.
skilly
Apr 27 2004, 11:43 PM
interesanta idee.La meciul cu brasov eu o sa am o excelenta la mine.
Acum pe bune.Cine se kombina pentru meciul cu brasov de exemplu?
Anonymous
Apr 28 2004, 07:16 AM
Ideea e buna ... dar eu sunt din provincie ... si la dinamo-brasov nu pot veni... :roll:
Anonymous
May 4 2004, 07:24 PM
Eu stiu vreo 3 care scriu pe acest site care vor sa mearga impreuna pe stadion la meciu cu rapid, la tribuna 2. Daca mai sint amatori ii rog sa scrie aici.
skilly
May 9 2004, 08:22 AM
eu sunt amator dar merg la peluza.Daca merge careva din voi in peluza ne intalnim.
skilly
May 11 2004, 01:48 AM
a trecut si meciul si am fost aproape toti pe stadion si totusi nu ne-am intalnit.Ne-ai pacalit rew ca nu ai stat la tribuna 2 ci la 1.Asa reiese din pozele de pe site.Pacat ca nu ne-am intalnit.Next time.Am luat legatura cu andrei si poate ne vedem in curand.Cel putin asa sper.
Anonymous
May 11 2004, 11:30 PM
Era prea intuneric din cauza fetzelor giuestenilor si ar fi fost greu sa ne intilnim in cuibul de ciori. Urmeaza meciu cu Gloria in Groapa. Poate ca fiind ziua sa ne vedem, mai ales daca o sa ai o Excelenta la tine.
skilly
May 12 2004, 09:29 AM
O sa merg dar am ab. la P1 si nu stiu cum sa facem ca mai sunt doar 6 ore pana la meci.
Anonymous
May 12 2004, 01:18 PM
Pai vino imbracat in costumul din avatar si sigur te gasesc. Daca nu acum, la urmatoru.
skilly
May 13 2004, 10:22 PM
acum pe bune.Vine si meciul cu petrolul si nu am facut nimik.Ne intalnim acum sau nu se vrea?Astept raspuns de la voi.
P.S. : Nu pot sa vin in costumul din avatar ca e la spalat.