DinamoMania
DinamoMania
Vineri, 3 Septembrie 2010
Cont nou...

BADEA, BORCEA SI TURCU PE LISTA DE TRANSFERURI

De 13 ani, Badea, Borcea, Turcu, Savulescu & Co conduc clubul Dinamo.  De atunci, numai scandaluri, acuzatii de blat, de coruperi de arbitri, vanzari de orice fotbalist ce facea ochi in curtea lui Dinamo, aliante cu verii Becalii, schimbari de antrenori fara noima, batai organizate impotriva suporterilor, scandaluri cu valize si permanenta terfelire a numelui si brand-ului Dinamo prin declaratiile de presa.

SOARECII PE POST DE ACTIONARI
Acum, cand toata suflarea dinamovista este la pamant - nu analizam cauzele unei infrangeri intr-un articol - actionarii lui Dinamo in loc sa arate ca au spirit de conducatori, spirit de dinamovist, plang care mai de care prin presa si dau vina pe jucatori. Ne asteptam ca un conducator, un capitan de corabie, sa nu fuga primul la greu, ci sa ramana si sa se lupte cu valurile pana la ultima picatura de energie, pana la ultima sansa matematica. Dar nu, Turcu si Borcea deja isi plang de mila pentru banii care simt ca-i vor pierde prin ratarea calificarii in grupele UCL.  Turcu a declarat ieri ca se retrage si ca nu mai baga bani iar Borcea astazi, cu doua etape in care campionatul se joaca, el ii pune la zid pe toti jucatorii si-i declara pe lista de transferuri, si ca nu le va mai plati salariile.  O asa atitudine josnica n-am mai vazut de mult.

SPIRITUL LUI DINAMO
Dinamo a avut doua decenii mari, anii '60 cand s-au luat o multime de titluri si s-au dat jucatorii pentru nationala din Mexic '70 si antrenorii mari Lucescu si Dinu si deceniul  '80 cand s-au construit doua echipe ce au jucat in semifinale europene. Atunci chit ca era vorba de regim comunist, de securisti cum zic altii, conducatorii lui Dinamo aveau an de an preocuparea sa construiasca si sa imbunatateasca echipa.  Ne-au trebuit 3 duble directe cu Inter Milano, ca sa-i scoatem dar pana la urma am facut-o. Prima data ne-au batut fara drept de apel. A doua oara i-am batut la Bucuresti, dar s-au calificat italienii cu arbitrii la Milano, pentru ca a treia oara sa-i eliminam dupa un meci memorabil in Groapa. Spiritul lui Dinamo a fost mereu sa lupte, ca fotbalistii sa-si lase dintii, sangele si uneori si viata pe teren.  Acest spirit nu s-a cladit peste noapte. S-a cladit dupa decenii de munca si de lupta. Traian Ionescu i-a crescut pe Nicusor, pe fratii Nunweiller, pe Lucescu, pe Dinu, iar acestia la randul lor au dat generatii de dinamovisti, Nicusor pe Tete, Ion Marin, Orac, Talnar, Multescu; Lucescu pe Rednic, Andone, Sabau; Dinu pe Catalin, Petre, Nicolae; Andone si Rednic acum pe Radu Stefan, Ropotan, Pulhac. Este ciclul povestii eterne a dinamovistilor din care se nasc alti caini. Acest spirit ne-a dus mereu mai departe, mai sus, fiindca dinamovistii mereu investeau munca si suflet in club.

CANCERUL DE 13 ANI
Acest spirit a lui Dinamo a fost distrus in ultimii 13 ani.  Un Dudu, un Raducioiu, un Andone si chiar un Rednic au fost mereu alungati.  Cine se nastea la Dinamo era vandut inainte sa faca ochi in marea performanta. Tineretul lui Dinamo, speranta pentru ca spiritul lui Dinamo sa nu moara, a fost instrainat de catre Badea, Borcea si Turcu de fiecare data cand exista cea mai mica farama ca Dinamo sa renasca si sa faca performanta. Aduceti-va aminte de meciul cu Sahtior cand Stoican a fost vandut la pauza meciului! Aduceti-va aminte de meciul cu Lazio, unde dupa ce italienii l-au masacrat pe Zicu, noi l-am facut cadou pe Radu Stefan.  Aduceti-va aminte de acest campionat cand noi ne luptam sa cucerim titlu dar ei cancerul lui Dinamo vindeau la profit pe Ropotan la 20 de ani ca sa ne aduca pe 250 000 pe N'Doye un jucator bun dar de 31 de ani.  Sa nu mai spunem, cum o intreaga iarna n-au reusit sa aduca un fundas stanga si unul dreapta.

GENERATIA BLATISTILOR
Acesti actionari vor doar bani si mediatizare de pe urma lui Dinamo.  Ei n-au nimic in comun cu spiritul lui Dinamo.  Au transformat echipa a II-a in blatista divizie B. Ce sa invete acesti tineri despre Dinamo, domnule Badea?  Ca Dinamo este campioana blaturilor? Asta-i spiritul in care generatia de maine a lui Dinamo va creste?

DINAMO, CURVA VERILOR BECALI
De la revolutie incoace, si mai ales in ultimii 13 ani de "management" Badea, Borcea si Turcu, Dinamo a fost curva de serviciu a verilor Becali.  Am vandut tot ce au gasit o piata de desfacere verii Becali, ca a fost in China, in Arabia sau in Cecenia si Cipru si am adus la reesapat toti jucatorii accidentati, iesiti din forma si labili psihici in urma "experientelor" externe.  Cred ca suntem singurul club din lume care am reusit performanta sa vindem si sa cumparam aceiasi jucatori de 3-4 ori, vezi cazurile Niculescu, Tamas, Danciulescu, Zicu, etc. Mereu cand s-a putut face o vanzare pentru un profit ea s-a facut indiferent de interesele clubului Dinamo.   Mereu cand un jucator a fost adus vopsit la Dinamo de verii Becali, actionarii lui Dinamo au zis da, indiferent daca aveam nevoie de acei jucatori.

VANZARI DE ZECI DE MILIOANE ACELASI STADION
Daca e sa ne luam dupa zecile de jucatori vanduti de Badea, Borcea si Turcu, si zecile de milioane de euro si dollari incasati Dinamo ar trebui sa fie un club bogat sau macar sa avem o infrastructura de invidiat. Noi n-avem nici o performanta externa si avem un stadion care nu permite disputarea de meciuri in cupele europene.  Clubul este sarac, fara infrastructura, dar actionarii s-au imbogatit, an de an, in urma vanzarilor de jucatori.

BADEA, BORCEA SI TURCU PE LISTA DE TRANSFERURI
Actionarii lui Dinamo au dovedit in 13 ani de ce sunt in stare.  Cei care mai cred intr-o minune la Dinamo, intr-o performanta externa, sau intr-o investitie in infrastructura sunt doar naivi.   A venit timpul ca actionarii lui Dinamo sa fie pusi pe lista de transferuri.  Ei sunt adevaratii vinovati, pentru plansetele suporterilor de dupa meci, pentru anii de umilinta ce nu se mai termina. PLECATI DE LA DINAMO!

Suporterii dinamovisti, antrenorii si jucatorii au datoria sa lupte pana la capat, chiar si atunci cand actionarii au cedat lamentabil.  Vom fi alaturi de echipa cu Brasovul si Pitestiul dar contra actionarilor care ne ucid speranta si sugruma spiritul de 13 ani incoace.

de ( Haita ) ( 25.05.2009 19:24 )

4190 vizualizari
61 comentarii

 

Trebuie să fiţi logat pentru a posta comentarii.

 

@Dumi

Nu stiu daca simti, dar pluteste Revolutia in aer. Mai astept mult pana sa mergi de la Brasov, sa iei portavocea si sa suni adunarea in fata la Dinamo ?
redmania (25.05.2009 20:25)

poate de maine ar trebui sa postati si niste articole mobilizatoare la adresa suporterilor...daca o tinem tot in reprosuri o sa avem un stadion gol duminica..asta va doriti? faceti abstractie de conducere si jucatori ca stim de atata vreme ce e de capul lor si demonstrati prin prezenta la stadion ca va pasa
gaina (25.05.2009 20:29)

cel mai pertinent si adevarat articol de pe DinamoMani despre actionari...da,trebuiesc bagati toti in aceeasi oala...plecati de la Dinamo..incompetentilor!nesimtitilor!v-ati batut joc destul...porcea si piticul porno voalat,iar badea a fost complicele lor din umbra!afara!sunteti niste nimicuri!ne am saturat de trabucuri dansuri din buric si astfel de elemente ieftine de circ!sunteti niste maimutoi!si nu,nu l vrem pe ghertzoiu,ca vad ca deja face bale pe la tv...alt circar si parvenit!lasati ne in pace!luati va toti jucatorii si finii si lasati ne!sa jucam cu 11 pusti de 18 ani..ne am saturat de vedetele voastre expirate!plecati odata,nenorocitilor!numai voi sunteti vinovati!goian,bostina,scarlatache?voua chiar nu va e rusine?
jyrkie (25.05.2009 20:33)

se bucura cam tare urzicatii..eu cred ca li se intoarce...
SpartanIS (25.05.2009 20:35)

DACA SE RATEAZA CAMPIONATUL SI UCL ... TOTI ACTIONARII TREBUIE SA PLECE ... SA VINA ALTII
Achiles (25.05.2009 20:37)

borcea fmm toti jucatorii sunt pe lista de transferuri,nu?ca tu doar asta urmaresti!daca nu vin banii din liga,vinzi jucatorii!vrei sa te adapostesti la umbra esecului ca sa ti justifici foamea de bani.ce plm ati facut cu banii de pe Ropotan?unde e fundasul dreapta?unde e rezerva lui pulhac pt fundas stanga?unde e rezerva de fundas central pt moti?dar cea pt tamas?e goian pt amandoi,nu?goian e o caricatura nenorocitule!unde e julio cesar?dupa ce pleaca tamas cu cine mortii matii jucam?unde e lotul tau super smecher?o sa l profileze Mircea pe Danciu fundas central,nu?ca el e dpm'profesor!si turcu fmm de oligofren!ce bani aduci tu de acasa?jigodiilor!ce ati facut cu banii pe ropotan?nu inteleg!pana caaand?nu mai poooot!
jyrkie (25.05.2009 20:39)

Ce au facut cu banii de pe RADU STEFAN ? Unde sunt banii de pe ROPOTAN ?
Achiles (25.05.2009 20:45)

Un titlu foarte bine ales dragi prieteni. Felicitari !
In 1 rand nu au fost in stare sa ne fak un stadion in toti acesti ani ca doar suntem DINAMO nu caracal in plm
Se stie f bine ca at cand se rateaza un obiectiv se schimba ori jucatori sau antrenor. Dar pe acesti macelari si profitori pe care nu ii mai inghite nimeni oare nu ii poate schimba nimeni ?
Turcu plange acum dupa bani cand mai ieri zicea ca a investit la Dinamo pt ca iubeste acest club
Eu ma intreb cu riscul de a parea fals si a fi injurat...chiar ar fi atat de rau dc am pierde acest campionat si toti acesti actionari ar pleca? eu zic ca s-ar gasi cineva interesat sa investeasca in locul lor
Insa e putin probabil ca ei sa aibe demnitate

mai bine am pleca noi cu totii si ne-am face un Dinamo numai al nostru ... eu unul as contribui
tavosss (25.05.2009 20:48)

aaa si inca ceva accidentati, iesiti din forma si labili psihici
ai mare dreptate
tavosss (25.05.2009 20:54)

@Tavosss

Buna ideea ta sa ne facem un Dinamo al nostru dar eu simt ca DINAMO care exista este al nostru si nu trebuie sa lasam pe nimeni sa ni-l ia si sa-si bata joc de el !

Ar fi tare sa facem un club doar asa, sa aratam actionarilor cum ar trebui condus.
Dar de ce sa nu isi faca ei un club si sa lase FCD unui actionar mai puternic / capabil ?
redmania (25.05.2009 20:55)

a inceput balacareala specfica acestui popor!!eram sigur ca asa se va intimpla..
in loc sa ne gandim sa sustinem echipa pana la capat noi,suporterii dam si in actionari si in jucatori..
sa-i luam pe rand..
Actionarii - sint intr-adevar de 2 lei dar nu le putem nega dragostea pt Dinamo..de plecat nu vor pleca si chiar daca vor vrea sa vanda momentan singurul care ar putea cumpara actiuni la Dinamo este COTEA!!!Da, COTEA..
sau Pulea Spataru..visati cai nverzi pe peretzi multi dintre voi..E criza mondiala,nu mai sint bani de unde dracu alti actionari??Si foarte potenti..Nu vine nimeni stati linistiti
Echipa -jucatori si antrenori..In urma meciului de aseara si eu am fost plin de draci pt ca nu am jucat nimic...
Dar cand mai sint sanse f.mari sa castigi titlul la noi a inceput balamucul..Borcea apare la tv si ii face varza pe jucatori,suporterii pe net ataca pe toata lumea de la actionari la jucatori...
Nimeni nu se gandeste ca atita timp cat mai exista o sansa echipa trebuie sustinuta..
irlandezu (25.05.2009 20:59)

Noi in loc sa ne gandim la meciul cu Brasovul ne intrebam unde sint banii pe Ropotan sau mai stiu ce alte tampenii..
Parca vad ca Urziceniul nu bate Timisoara ,timisoara nu isi ia punctele inapoi iar Dinamo(in fata a probabil 3-4000 de suporteri care vor injura echipa si actionarii!) nu va reusi sa bata Brasovul...Sa vezi atunci tristetze!!!
Lasati-i dracu pe actionari ca vom avea timp suficient la vara sa dam in ei..Haidetzi sa umplem iar stadionul si sa incurajam echipa!
Nu e totul pierdut!
irlandezu (25.05.2009 21:04)

Un apel catre suporterii adevarati: Rednic trebuie sa ramana la echipa indiferent ce se va intampla, daca pleaca va fi vai de kuru nostru la anu vom lupta la retrogradare. Trebuie sa ne mobilizam in jurul echipei si al lui Rednic ptr aceste 2 etape, campionatul nu e jucat, barbatii adevarati lupta pana la capat, orice se poate intampla, urziceniul poate pierde puncte in oricare din ambele meciuri, tre sa ne jucam sansa pana in ultimul minut.
red dog forever (25.05.2009 21:06)

hai pana la capat baieti nu ne lasam acum
madodado (25.05.2009 21:09)

Ce au facut cu banii de pe RADU STEFAN ? Unde sunt banii de pe ROPOTAN ?
Achiles (25.05.2009 20:45)

Pai, primii care ar trebui sa raspunda ar fi cei 3 de pe lista de transferuri. daca nu, macar borcii de pe site, care erau in culmea fericirii. Aveam senzatia la un moment dat ca actionarii vor imparti banii cu ei (nu mai asta aveau in cap bani, bani si iar bani...ba ca sunt sume imense, ba ca nu se va mai intalni Dinamo cu astfel de ocazii, ba ca vin altii mari si tari, descoperiti de sefu' departamentului de scouting). Jucatorii nu mai sunt, bani nu mai sunt, echipa nu e, inlocuitorii i-am vazut cu totii cam de ce nivel sunt, stadion...canci, CL...probabil iar la TV. In schimb, prostia si incompetenta persista.

Daca porcea tine atat de mult la echipa, care i-a distrus sanatatea (oare?! noi ce sa mai zicem? plus ca ale noastre conturi raman la fel de sarace), de ce dracului nu lasa locul altuia? Sa stea in umbra, simplu actionar, si sa lase echipa pe mana unor oameni competenti.
florin_80 (25.05.2009 21:17)

Pt administratorii Dinamomania

Haideti sa lasam comentariile despre actionari ,conducere si antrenori pt la vara
Voi ar trebui sa dati exemplu si sa sustineti echipa sa faceti in asa fel incat sa mentineti suflarea dinamovista conectata la lupta pt titlu..Nu numai ca nu faceti asta voi atacati si conducerea si echipa...Vrem scandal cu orice pret in astea 2 saptamini cite au mai ramas din acest campionat????Sau vrem sa vedem iar un stadion plin sustinand echipa pina in min 90 ???
Razvan Lucescu nu vine in excursie in Bucuresti..se va juca pe bune,echipa trebuie sustinuta in continuare..pe bune se va juca si la Timisoara...
irlandezu (25.05.2009 21:24)

articolul lui haita este impresionant si spune niste adevaruri care doare pe Dinamo de ani de zile . Pe langa faptul ca urgent ar trebui adus un manager profesionist care sa se ocupe de destinele clubului, aceste 2 personaje, Borcea si Turcu, ar trebui sa ramana doar actionari , ptr ca si-au aratat de multe ori limitele de manageri prosti, si ar trebuii sa se abtina in a mai face comentarii prin care ne atragem zii de zi ura din partea tuturor.
red dog forever (25.05.2009 21:25)

irlandezu, ai dreptate - desi nu am dormit toata noaptea de frustrare si sunt in continuare convins ca titlul e compromis, parca incep sa ma linistesc, sa pansez ghimpele din piept cu niste bere si sa ma gandesc ca... ia sa vedem - Craiova-Rapid 2-2, desi Rapidul era sigura de victorie, dupa un Sportul-Steaua 1-1 ireal. Craiova-National 2-0, titlul vine la noi, impotriva unui intreg stadion (e drept, erau alte coordonate). Anul trecut oile au venit la noi cu sampania desfacuta, asa cum va merge si Unirea la Timisoara... Si nu mai imi trec acum prin cap rasturnari spectaculoase, dar sigur au mai fost.
urgell (25.05.2009 21:27)

In plus, pentru Unirea marele hop psihologic a fost meciul cu noi. Este imposibil sa nu se simta oarecum cu sacii in caruta si sa aiba genunchii moi - teama de marea performanta apare la orice echipa. Daca se joaca pe bune, e greu sa bata la Timisoara, iar in ultima etapa totul va depinde si de ce se intampla anterior in meciul oilor cu Craiova, cate sanse vor mai avea pentru Europa League (care aduce si ea niste bani si pe foamea asta...)

Sunt offtopic, dar imi pastrez injuraturile pentru actionari dupa ultima etapa, ca sa nu imi fac si mai multi nervi de pomana de pe acum.
urgell (25.05.2009 21:29)

nu stiu de ce dar imi miroase a meci decisiv in ultima etapa la pitesti unde vom depinde de noi nu de altii..trebuie sa credem ca asta e menirea noastra, noi nu iubim conducatori sau jucatori ci doar numele dinamo si culorile alb rosii si pentru asta n-avem voie sa renuntam...avem timp apoi sa despicam firul in 4 cu toate ca l-am despicat de mult
gaina (25.05.2009 21:35)

@urgell

in plus nu cred ca Brasovul va ceda fara lupta in ultima etapa cu timisoara acasa..
Dinamo mai poate lua campionatul..eu zic ca duminica seara avem sanse mari sa trecem iar pe primul loc
irlandezu (25.05.2009 21:36)

text EU NUMAI MERG DE CEVA TIMP ACOLO...IN GROAPA....AM FOST ULTERIOR CAND STADIONUL ERA GOL, SI ASTA PENTRU A REVEDEA CE MI-A FOST DRAG...AM AVUT LACRIMI IN OCHI AUZIND ACOLO SUNETUL DE RAZBOI...MI-AM JURAT CA ATAT TIMP CAT VA FI ACEASTA CONDUCERE NU VOI MAI MERGE IN GROAPA...BATAIA DE JOC A FOST, ESTE SI VA FI MULT PREA MARE PENTRU MANDRIA MEA DE CAINE! IN REST FORZZA DINAMO (CE-O MAI FI INSEMNAND EL ASTAZI...)
caine (25.05.2009 21:40)

mare dreptate are gaina,haideti sa ne mobilizam ca la meciul cu poli si sa umplem stadionul cu brasovul si sa fim aproape de baieti pt ca merita...iar despre actionari,un gust amar...nu ma asteptam ca borcea sa-i desfiinteze in halul asta!un dinamovist adevarat nu asa procedeaza dar se vede ca se gandesc mai mult la bani!
biancosinaia (25.05.2009 21:41)

Sunt absolut convins ca Brasovul nu va ceda fara lupta - nici nu noi, nici cu Timisoara. Ar fi o pata neagra pentru debutul la nationala a lui Razvan si nu cred ca si-ar permite sa isi pateze imaginea lui, dar si a familiei, mai ales acum, cand taica-sau a ajuns cel mai mare antrenor roman si ca rezultate, nu numai ca echipe formate de-a lungul timpului.
urgell (25.05.2009 21:48)

@Irlandezu,

Daca citesti mai atent articolul, noi tocmai asta vrem sa subliem, ca actionarii lui Dinamo sunt niste soareci, care fug la greu.

Este impordonabil sa declari ca tot lotul lui Dinamo este pus pe lista de transferuri inainte celor 2 etape care pot decide titlul. De aici si titlul articolului: actionarii trebuiesc pusi pe lista de transferuri.

Suporterii ce sa faca? Am fost alaturi de echipa si vor fi si la Brasov si la Pitesti. Ei sunt cei care plang si sufera cu adevarat pentru Dinamo. Suporterii lui Dinamo se vor lega de ultima speranta si vor fi alaturi de Rednic si echipa, dar nu si alaturi de soarecii care sunt pusi doar pe capatuiala pe urma lui Dinamo.
Haita (25.05.2009 21:52)

Afara cu actionarii astia de kkt!la meciul cu brasovul bannere impotriva lor multe multe!sa cintam pe toata durata meciului!
manedadog (25.05.2009 21:53)

Afara cu actionarii astia de kkt!la meciul cu brasovul bannere impotriva lor multe multe!sa cintam pe toata durata meciului!
manedadog (25.05.2009 21:53)

Fratilor haideti sa ne aducem aminte de un cantec drag noua..Noi umplem mereu marile stadioane , cu steaguri,esarfe si florii... si florii.. Suntem galeria echipei campioane, suntem galeria echipei Dinamo !!!! Am fost la urziceni si nush dak sa vazut la tv.. dar din peluza sa vazut Foarte Foarte urat kand Sudu sau batut cu nordu... Probleme sunt peste tot.. In conducere... in echipa.. in peluza... SA FACEM CEVA PANA NU O SA FIE PREA TARZIU!!!!
Faraonu_boss (25.05.2009 21:55)

Nu stam acum- asa cum am scris si-n articol sa analizam ce si cum. Dar mi se pare chiar josnic sa fi sef la Dinamo, si sa fugi si sa dai in toti (jucatori si antrenori) la primul semn de intrebare, la prima greutate.

Pai Unirea care a stat mereu in urma noastra ce sa mai zica? Trebuiau sa se lase de mult nu?

Badea, Borcea si Turcu n-au nimic de a face cu Dinamo. Iar faptul ca jucam cu Goian, Scarlatache sau Simao e vina lor ca n-au adus altii mai buni. Noi pe jucatorii care-i avem trebuie sa-i incurajam atata timp cat apara culorile clubului.

De soareci n-avem nevoie.
Haita (25.05.2009 21:55)

@Haita ,
Cred ca ar fi fost mai nimerite niste texte de incurajare a jucatorilor
si antrenorilor..
Oare ce moral poate avea un jucator la Dinamo azi dupa ce Borcea zice ca-i pune pe liber iar site-ul suporterilor ataca conducerea si nu
incurajeaza echipa sa mearga mai departe??
Raman la parerea ca Dinamomania a gresit..atita timp cat mai sint sanse nu vii si dai in conducere..avem timp berechet sa dam in ei din iunie incolo..
acum e momentul doar pt incurajari ..echipa trebuie sustinuta..Voi , Dinamomania ar fi trebuit sa scrieti asa:"Capul sus,mergem inainte,nu cedam ..sa castigam meciurile ramase,sa umplem stadionul la meciul cu FC Brasov.."doar o parere de suporter...
P.S. Ati demonstrat ca sinteti la fel ca presa romaneasca..dornica de scandal....ca doar sintem romani!Trist
HAI DINAMO

irlandezu (25.05.2009 22:03)

MA GANDESC CA SUNT ECHIPE AL CAROR IMN E "YOU'LL NEVER WALK ALONE" SI VAD CAT DE GOI SUNTEM NOI ...NOI SUPORTERII, CARE SE PRESUPUNE CA IUBIM ACEASTA ECHIPA NECONDITIONAT..NOI SUNTEM CEI DINTAI CARE LASAM DE DORIT...ATITUDINEA NOASTRA LASA DE DORIT...LE CEREM FOTBALISTILOR ATUNCI CAND PIERD UN MECI SA IL PIARDA DEMN..NOI STIM OARE SA PIERDEM DEMN?!! DE CE NU SUNTEM NOI PRIMI CARE SA IESIM DIN TIPARUL MIZERABIL AL ARATATULUI CU DEGETUL?!CARE ESTE ATUNCI DIFERENTA DINTRE NOI SI VASILE TURCU, CEL PREA BLAMAT?!DACA NOI SUNTEM DINAMO INSEAMNA CA SCHIMBAREA E LA NOI,PRIETENI CARE TREMURATI ATUNCI CAND ASCULTATI "LUPTAM PENTRU GLORIE" SI PRIN FATA OCHILOR VA TREC ANII DE GLORIE AI CLUBULUI PE CARE IL IUBIM... PENTRU TOTI AR TREBUI SA INSEMNE MAI MULT DECAT UN DICTON DE ULTRAS:"CAINI PANA LA MOARTE SI DINCOLO DE EA"! HAI SA NE SUSTINEM ECHIPA CAND PIERDE..HAI SA-I FACEM SA PLANGA SI PE JUCATORI DE DUREREA NOASTRA.ASTA INSEAMNA SA FII SUPORTER,E GREU..DAR..HAI SA FIM SUPORTERI
MereuAlbRosu (25.05.2009 22:04)

@Haita
Buna postarea
Nu se procedeaza asa!!!Cand e bine suntem cu ei,cand nu e bine trebuie pusi pe lista de transferuri.NU SE FACE ASA! Inainte de meci in batem pe toti cu 2,3,4,5,7-0,avem cel mai bun lot,cea mai tare echipa,suntem cei mai frumosi,cei mai inalti,cei mai destepti,cei mai tehnici...cealalta echipa e desculta,e muncitoreasca,e slaba,e retrogradata,ii batem,ii umilim,ii distrugem,ii omoram........si dupa meci ii punem pe toti pe lista de transferuri.

NU SE FACE ASA!!! ASTA E MENTALITATE DE 3 LEI DE UN MECI...DE CIUPEALA...CA SI TACTICA ALEASA!CU ASTA N-O SA FACEM NICIODATA NIMIC!
Laziodin (25.05.2009 22:26)

@Irlandezu,

Vor veni si textele de incurajare. Azi am reactionat la aberatiile pe care aseara si astazi le-au declarat Borcea, Badea si Turcu. Inca o data, mi se pare anormal ca ei sa dea in echipa tocmai acum. E normal ca noi sa ne luam de actionari cand ei procedeaza ca niste soareci si-i demoralizeaza si mai mult pe jucatori.


Cat despre comparatia ca DinamoMania ar fi ca presa dornica de scandal, mi se pare total deplasata si lipsita de temei. Dar fiecare are dreptul sau la opinie...
Haita (25.05.2009 22:37)

Nu stiu altii cum sunt, da' eu cand ma gandesc la ce simplu era daca invingeam la urziceni, nu cred ca mai era loc de atacurile venite de peste tot......... cocina lu' iancu, parnaia lu' jiji, latrina celor de la gașca slugilor proaste.
Rednic a gresit. A gresit, pentru ca a acceptat o infrangere cu 1-0, uneia ... poate cu 5-4. De ce a inceput iar cu Bostina... care se invartea pe langa minge, ca la nunta in fata miresei?
De ce le-a spus(cred)jucatorilor sa se apere? De ce n-au atacat din primul minut, daca tot ar fi vrut sa castige? Ce i-a spus lui Cristea care se dribla singur? Ce i-a spus lui N'doye(Ousmane N'Doye born 21 March 1978 in Thies is a Senegalese football player. He plays for FC Dinamo București in the Romanian Liga I. N'doye is a very strong defensive midfielder. He signed a 18 months contract with FC Dinamo București in January 2009.) Ce i-a spus lui Danciulescu, care a atins mingea in prima repriza de 3-4 ori? De ce nu l-a lasat pe Torje in teren? De ce nu-l foloseste pe Ze? De ce????
crisd (25.05.2009 22:50)

Ce bani au bagat in club actionarii astia de se plang atat? In vara l-au vandut pe Radu,iar in iarna pe Ropo. Plus alti jucatori:Iordache,China,Baltoi,Munteanu,etc.
10 milioane de euro pe putin,la care se aduga bani de la sponsori,televiziuni,etc.

Ce se tot vaita banditii astia? Ce de banii lor imi pasa mie acum. De aseara parca am luat o bata in cap si ma simt ca intr-un cosmar. Ca mine cred ca sunt multi suporteri.
Nu mai pot eu de cat au pierdut,mafiotii astia.

Vasilica se vaita aseara in cel mai gretos mod posibil. Pe gașca slugilor proaste am vazut in treacat un titlu "Se desfinteaza Dinamo?", probabil tot ceva legat de milogii astia. Sa se ia de mana cu Copos si sa planga dupa lovele.
In tara asta sunt si oameni cu adevarat saraci si nu se mai vaita asa. Niste nesimtiti actionarii astia faliti.

Am auzit la radio ca nepotelul lui Tiriac,avea pe cap o sapca cu Dinamo. Poate se intampla o minune si ajunge la Dinamo un investitor adevarat,nu toti parlitii milogi.
clod (25.05.2009 22:52)

Cand lesul incepe sa se imputa,apar si necrofagii sa se infrupte din starv. Au aparut pe la tv. Netoiu, Giovani si Chon(asta nu este totusi decat un gugustiuc,care cauta muste). O sa apara in curand si Negoita sa isi mai admire mutra pe sticla.

Sa fie clar,decat banditii astia ii prefer pe actualii calici imbogatiti din vanzarea jucatorilor de la Dinamo. Si raul are pana la urma diferite grade.


O sa fie o lista mai mare cu cei care o sa verse dejectii despre Dinamo.
Lupu,Craciunescu si Florin Calinescu o sa isi expuna si ei parerea,iar asta din urma o sa spuna din nou ca "Timisoara nu trebuie sa uite ca Dinamo este dusmanul" si in cosecinta sa tranteasca meciul cu Urziceni.

Mimi Stoica are obraznicia sa spuna ca tot Dinamo este favorita la titlu.
Jucatorii de la Dinamo ar trebui oligati sa se uite la toate aceste emisiuni, sa citeasca presa si sa vada in felul asta ce au facut.
In Irakul lui Sadam, pentru atitudinea pe care au avut-o ei la Urziceni,ramaneau fara oua.
clod (25.05.2009 23:23)

pana duminica dupa meci nimeni nu avea vreun repros,toate erau bune si frumoase...acum numai critici(si da sunte de acord ca merita criticati) dar in felul acesta stadionul duminica va fi ca la un meci cu bistrita.Este ultima etapa cand jucam acasa in acest sezon si ar trebui sa fim prezenti...pentru ca desi "dragostea de Dinamo doare" ea e frumoasa.
si pentru toti cei ce nu se mai satura de scos ochi...sa nu va bucurati cand DINAMO va lua campionatul (si daca o va face)...sau atunci veti uita de toate si veti bea de fericire...
IUBIM FARA REGRETE DINAMO !
caine nu spartan (25.05.2009 23:37)

Cind se ingroasa gluma "actionarii" isi iau jucariile si pleaca! Asa ne dam seama cu cine stam de vorba! Din nefericire au facut totul ca sa distruga imaginea clubului, de asa maniera ca nici un om serios nu ar risca propriile afaceri, implicindu-se la Dinamo! In moment Dinamo e nu numai asociat automat cu facaturi de culise si coruptie dar , dupa meciul de duminica, si cu nonvaloarea! Situatia e grea si Borcea, Turcu & Co. nu sint cei care ar putea aduce corabia pe linia de plutire! Nici nu vor daca ne uitam la declaratiile date in ultimele 24h!
In orice caz trebuie schimbat ceva. Daca pierdem campionatul si nu cred asta decit dupa ultima etapa, ar trebui adusi profesionisti adevarati la conducere! Maimutarelile si figurile trebuie sa inceteze si introdus un climat de seriozitate, profesionalism si munca! Gata cu trabucele!
HAI DINAMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
canis germanicus (25.05.2009 23:44)

Eu nu inteleg un lucru. S-a uitat cineva la meciul de aseara? Nu am vazut vreun articol despre banditul ala spaniol. Chiar are vreo logica sa vorbim de fotbal dupa ce s-a intamplat aseara?

Ca s-au facut multe gafe in acest campionat in ceea ce priveste politica de transferuri e alta treaba.
Am fi putut sa avem un avans consistent pana acum si nu s-ar mai fi ajuns aici. Insa dupa meciul de ieri este penibil sa criticam vreeun jucator. A fost mai mult decat un jaf, a fost o executie.
DougyGiro (26.05.2009 00:00)

Vina apartine tuturor, dar in cea mai mare parte JUCATORIILOR!!!!
Indiferent ce zic actionarii, antrenorii tu trebuie sa arati tot ce poti pe teren.
Dar ce sa le ceri.....
Nu stiu de ce loviti in MARIUS NICULAE,fiindca el este mai dinamovist decat toti de aici la un loc. Daca ar fi avut toti determinarea lui eram departe. RESPECT MARIUS NICULAE!!!!!
In schimb, CRISTEA, din cate am auzit, a fost certat in vestiar dupa meci, ca n-ar fi jucat bine nu a avut determinare dupa care a IZBUCNIT. Stiti ce a zis? : "Ce atata mah cu DETERMINAREA asta?! Pe mine ma intereseaza sa iau BANII!!!"
Ca sa faceti comparatia intre EL si MARIUS. Talentul este 20% in fotbal.Restu vine de la CARACTERUL fiecaruia.Pai Gerrard degeaba e el bun, ca daca ar sta pe loc nu ar mai face nimic. Dar el se DARUIESTE fiecare meci si nu ia fotbalul ca pe o afacere,ci ca o placere
Cat despre restu:Goian, Scarlatache etc etc ei vor dar nu pot
Spun cu REGRET ca nu o sa ne mai intalnim cu o ASEMENEA SANSA prea curand!
entertainerbv (26.05.2009 00:11)

avem nevoie de jucatori crescuti in spiritul lui dinamo, care stiu ce traiesc suporterii dinamovisti in fiecare meci, care sa stie ce inseamna DINAMO. nu mercenari care vin doar sa-si faca imagine si sa ia bani. Suporterul dinamovist e unic, se bucura, se intristeaza, traieste fiecare meci de 3 ori mai mult decat restu din tara.
Venise momentul nostru de glorie, dar am clacat.
Oare cat mai putem indura si noi??????????
Grea viata de dinamovist, foarte grea si parca momentele astea ne unesc mai mult (intre suporteri) dar nu ne unesc acolo unde trebuie (in vestiar).
Mai inchei cu ceva: regretul e si mai mare avand in vedere ca am asistat la toate victoriile de acasa din retur (cu pandurii,vaslui,rapid,cfr,timisoara) dar vad ca pierdem cand ne e lume mai draga!!!!
OARE TOATE VICTORIILE ACELEA SA FI FOST DEGEABA????
entertainerbv (26.05.2009 00:16)

@entertainerbv tu vrei sa ne distrezi acum?

ia zi tu N2 asa mercenar cum e are doua clase peste restul? ... sau poate il vrei in locul lui pe Pastor sau Dragos Grigore ca sunt crescuti in spiritul lui Dinamo?

iar despre Cristea lasa-ne cu ce ai auzit tu ca ne ajung scursorile din presa cu zvonurile lor
DougyGiro (26.05.2009 00:23)

Hai ca o luam razna de suparare.

Nu cred ca jucatorii folosesc vreodata in discutiile dintre ei cuvantul asta, "determinare". Si oricat de ofticat as fi pe jocul de aseara, mi-e imposibil sa cred ca ar zice in gura mare vreunul, Cristea sau oricine, ca il intereseaza doar banii.

@ DougyGiro

Nu imi iese din cap etapa cu offside-ul urias al Stelei de la Buzau, care era pus alaturi de golul lui Danciu de la Galati la "greselile de arbitraj ale etapei". Nimeni nu va zice nimic de greselile uriase de ieri (cu exceptia lui Simao, m-am mirat ca nu l-a eliminat mai devreme si cred ca e una dintre marile erori ale lui Rednic de ieri, l-as fi inlocuit din minutul 35 cand devenise evident ca o cauta cu lumanarea). Am revazut golul nostru de cateva ori si nu vad nici un fel fault in atac, oricat de mic. Dar in presa nu vad sa se spuna ceva. Chiar, stie cineva ce a spus inteleptul Craciunescu aseara despre fazele dubioase?
urgell (26.05.2009 00:27)

Erorile de arbitraj nici nu merita anlizate, cel putin golul anulat si penalty neacordat nu pot fi numite greseli acolo este intentie clara de a favoriza o echipa.

Oricum finalul meciului spune totul despre maniera de arbitraj, in conditiile in care s-a tras de timp din greu se arata 3 minute de prelungire in care gazdele mai fac o schimbare dupa care fluiera finalul cu 15 secunde mai devreme de a se termina si alea 3 minute. Ce sa mai comentam?
DougyGiro (26.05.2009 00:51)

Am revazut golul nostru de cateva ori si nu vad nici un fel fault in atac, oricat de mic. Dar in presa nu vad sa se spuna ceva. Chiar, stie cineva ce a spus inteleptul Craciunescu aseara despre fazele dubioase?
urgell (26.05.2009 00:27)
======================================================================
Basina de Craciunescu a spus ca sunt circumstante de penalty la Simao dar ca in desfasurarea la viteza normala a fazei e omeneste ca arbitrul sa nu fi observat penalty-ul.

La gol, a spus clar ca nu stiu ce jucator de la Dinamo il impinge pe Fernandes desi nu se vede pe nici o reluare iar ca argument aduce faptul ca arbitrul fluiera imediat sau pana ca jucatorul de la Dinamo sa loveasca mingea cu capul, minge care va intalni bara portii Unirii.

Nu sunt adeptul scenariilor, insa nu inteleg cum MM a anticipat faptul ca meciul va fi arbitrat de un spaniol. Dupa meciul cu CFR a zis asa: "Sper sa fim arbitrati de un arbitru din Spania. Si chiar de acolo a venit ovina aia cu fluier...
danny (26.05.2009 01:00)

Ma dau cu capul de birou. A zis ca "e omeneste sa nu observe la viteza normala"?! What the fuck?! Dar in etapa trecuta penaltyul la Danciu (care a fost penalty oricum) nu a fost la fel de greu observabil? Si atunci de ce nu ii gasea circumstante atenuante lui Tudor cand urla sus si tare ca o gospodina fara muraturi puse ca nu a fost nimic?

Bai frate, cat de tare ne uraste presa si cat de proasta politica de imagine avem...
urgell (26.05.2009 01:12)

Nici eu nu cred in teorii ale conspiratiilor, asa ca banuiesc ca maniera complet partinitoare de arbitraj s-a datorat, unu la mana, faptului ca, mare mascul alfa ce mi s-a parut ca se crede dupa moaca lui bronzata si gelata de latino lover, a vrut sa iasa in evidenta.

Doi la mana, cel mai probabil, e un arbitru prost de-a binelea. (Cel care ne-a ucis la Marseille era tot spaniol, or avea probleme cu meseria asta)

Trei la mana, o idee stupida, dar e posibil sa fi functionat o chestie de ordin psihologic care are efect in cazul meu atunci cand ma uit la meciuri care nu ma intereseaza - tin, fara sa vreau, cu cei teoretic mai slabi/cu palmares mai sarac etc. Doar pentru placerea surprizei - in cazul nostru, necunoscutii de la Urziceni. Daca as arbitra un meci decisiv la titlu in Spania intre Real si Almeria, sa zicem, as trage, fara sa vreau asta in mod deosebit, cu Almeria, doar pentru ca m-ar amuza sa castige niste anonimi campionatul Spaniei.
urgell (26.05.2009 01:36)

Pana la urma...prea mare diferenta dintre Dinamo de-acasa so Dinamo din deplasare.Cateva meciuri bunicele:la Buzau,Bistrita si Timisoara,o victorie norocoasa la Vaslui,una la Galati si cam atat.Pana la urma,aici s-a facut diferenta pana acum.Dinamo s-a comportat ca o echipa mica in deplasare,susa sa se apara,la mica ciupeala.Oricum,duminica vom stii.stoaia nu are nici o sansa la urziceni,chiar daca vor sa castige.
madaliques (26.05.2009 07:47)

Eu unul plang de nervi de fiecare data cand vad atata durere in p.... de la actionarii astia infecti.Nu le pasa ca suporterii nu au venit la stadion atat cat echipa era pe primul loc si asta ar trebui sa ii puna pe ganduri.Ar trebui facut un protest clar si sustinut la adresa actionarilor de catre toti suporterii dinamovisti.....eu unul m-am saturat sa inghit toate mizeriile actionarilor.In plm nici in BG nu ies presedintii de club dupa meciuri sa acuze pe cineva,fiecare sta in banca lui si isi vede de echipa.Nu mai poooooooot!!!!!!!!!sa ma pish pe ei !Pana nu zboara astia din club,nu mai calc pe stadion...
Simici (26.05.2009 09:57)

SA PLECE TOTI DACA NU IUBESC ACEST CLUB SI SA LASE LOC LUI NEGOITA SI LUPESCU SA VINA IN LOCUL LUI BORCEA
biancosinaia (26.05.2009 11:07)

Din pacate trebuie sa recunostem suntem un mare ZERO la foarte multe capitole. La multe capitole din fotbalul modern actual. Bineinteles ca intotdeauna pestele se impute de la cap...asa e si la noi...ACTIONARI nostri sunt cei mai mari vinovati.

- stadion = mare ZERO ( de la intrare pana la iesire un mare jeg)
- echipa = in afara de Lobont, Danciulescu, Bratu restul sunt mult prea slabi pentru EUROPA.(se pare ca si pentru Romania)
Goian,Ze Kalanga, Bostina etc....nu ei sunt de vina ca sunt la Dinamo!! Mari nostri manageri si conducatori i-au adus!
- antrenor = o echipa ca Dinamo care se vrea o super echipa avem un antrenor slabut si cu calitati umane cam indoielnice. Daca era un antrenor macar bunicel si de viitor era propus ca si antrenor la nationala. Nu vreau sa imi aduca aminte de marile transferuri facute de el Zeci de jucatori perindati pe la noi prin curte pe 100 mii sau iber de contract. Din toti astia au ramas Izvoranu, Ze Kalanga, Blay, Mitea.
cazutdinrai (26.05.2009 12:58)

Scouteri = un club cu pretenti are niste buni scouteri.Nu stiu de unde ii scoate crapid, cfr insa sunt peste noi la capitolul asta. La noi scouteri sunt Rednic si Dinu.

Suporteri = toti se plang pe aici ca Dinamo are 1000 de oameni acasa la meci dar nimeni nu se intreaba de ce. Va spun eu crudul adevar....oamenilor li s-a facut prea mare sila de tot ce se intampla la DINAMO. De ce s-a intamplat si ce se intampla acum.
Credeti ca adevarati suporteri si cu capul pe umeri uita umilintele care le-am primit din partea conducerii? Credeti ca uita vestitele meciuri cu Ceahlaul? Credeti ca uita cum Borcea a falsificat contractului lui Marius Niculae cand a plecat la Sporting? De zecile de transferuri facute pe naspa? De comentariile de kkt cu care apar la televizor ca niste adevarati cocalari? Pe noi astia ne reprezinta.

Nu avem conducere europeana ....deci nu avem echipa pentru EUROPA! sa fie clar! Cu aceasta conducere am fost si vom fi mereu ZERO in EUROPA!
cazutdinrai (26.05.2009 13:07)

Aia de la CLUJ in cativa ani au ajund din diviac C in Liga Campionilor + au si stadion de Liga Campionilor.
Astia de la URZICENI mai au un pic si asa or sa faca la fel.

Oare de ce? Simplu...au conducere capabila.
La noi toti sunt de mici dinamovisti insa sunt INCAPABILI! Nu pot sa faca din DINAMO o echipa europeana! Un stadion, un club respectat pe plan international, o placere sa vii pe stadion fara sa te umilesti prin noroaie si jeg pe la intrare, fara sa dai pe un pahar de pepsi 40 mii etc., cand apar la televizor sa te uiti cu placere la ei ca au realizat ceva pentru DINAMO si suporteri. Sunt prea multe de spus insa niciodata nu o sa scapam de ei. Astia suntem.
Simplu...nimic mai mult.
cazutdinrai (26.05.2009 13:14)

Sunt cativa ani de cand nu am mai fost in groapa si nici nu o sa mai calc pe acolo.

Am ajuns la concluzia ca ei nu ma merita.
Cand ei or sa se schimbe, si asta ma indoiesc, atunci o sa vin si eu pe la stadion.
cazutdinrai (26.05.2009 13:20)

Au vina lor si actionarii,fara ei poate nu ne bateam la campionat,dar chiar daca vor pleca,dinamo e un brand,o echipa iubita peste tot in tara,si se va gasi un alt investitor
sorin_dinamovist_infocat (26.05.2009 14:11)

@DougyGiro

N2 e singura exceptie...in rest toti strainii adusi la dinamo au fost varza varza.......
Si da eu unu as promova tinerii din echipa a 2 a sa vedem ce pot.
Radu Stefan de unde a venit? Ropotan de unde a venit?
Nu de la echipa a 2a ???????????
SI LA EI IARTA"MA DAR SE VEDEA PE TEREN CA-SI DADEAU VIATA.
Stiau ce inseamna sa fi dinamovist si luptau pana la epuizare.
Pai tu de ex esti suporter la Barca acum 4 ani.
Si ai de ales intre un junior si un jucator experimentat (de ex Pires sau altu) tu alegi in mod normal Pires dar nu stii ca junioru ala peste 4 ani e cel mai bun din lume(vezi Messi).
Pana nu vezi baietii la treaba nu ai de unde sa stii cum joaca.
SI eu zic ca fiecare merita o sansa, m-am lamurit cum joaca multi batrani dl noi. Trebuie sange tanar.
entertainerbv (26.05.2009 15:12)

anti turcu !!!
teo_teo (26.05.2009 17:53)

Pro teo_teo
RobertMS (26.05.2009 19:28)

Nu se mai poate analiza nimic, e clar. Ar fi mii de pagini de scris la adresa tuturor.
Nici nu mai am puterea sa mai vad o emisiune de sport. Nici aici n-am mai scris nimic de cand s-a terminat meciul.
Asta e! Viata merge inainte. Asa se pierd suporterii.
De-asta nu mai vine nimeni la stadion.
Toti vin, pleaca, dar noi ramanem aici, bataia de joc a tuturor. Noi suntem cei care nu au nicio satisfactie materiala din toata nebunia asta, dar suferim cel mai mult si n-avem niciun cuvant de spus.
Decat asa, mai bine lipsa.
RobertMS (26.05.2009 19:35)

Pacat ca pentru a castiga titlul in aceasta editie am ajuns sa depindem de altii. Este greu de digerat acest lucru dar asta este realitatea.
In toata pauza de iarna noi suporterii am tras semnalul de alarma ca pentru a castiga titlul trebuie adusi urgent cativa fotbalisti printre care doi fundasi laterali de valoare (unul stanga si unul dreapta) si deasemenea cel putin doi mijlocasi de valoare care sa aiba mobilitate mare sa fie tehnici dar si puternici. A fost adus doar unul de valoare N'Doye dar s-a vazut ca nu a fost suficient.
Locul pe care suntem acum se datoreaza numai valorii mari a unora dintre atacanti altfel era jale mare. In afara de N'Doye mijlocasii nostri sunt destul de slabi, fara forta , fara vointa, imbatraniti fara chef de competitie (Cristea, Bostina). Ce au adus actionarii la lot s-a vazut. Prostia pana la urma se plateste.
Hai sa fim pentru ultimele doua etape langa echipa si implicit langa jucatori, sa-i incurajam iar actionarilor sa le dam ce merita
Hai Dinamo !
djreaper (27.05.2009 07:48)

NU SE POATE SA DAI UN JUCATOR AFARA PT UN SINGUR MECI!!!!
MANAGEMENT DE 3 LEI....DE CIUPEALA.....CA SI TACTICA ANTRENORULUI IN MECIURILE DIN DEPLASARE!!!
Laziodin (27.05.2009 09:13)

ALTE STIRI

Exclusiv / Badea: "Nu e o declaratie normala"
Uluiti fiind de interviul acordat de Ioan Andone la DigiSport, am considerat ca ...

ARTICOL

Vint bun din pupa
S-a vorbit mult in acest inceput de sezon despre apararea lui Dinamo. Prea mult, ...

ARTICOL

La Multi Ani, DUDU GEORGESCU!
Un dinamovist de... 48 de carate Astazi, 1 septembrie, fosta glorie ...

ARTICOL

SCRISOARE PENTRU VIITOR
Vreau sa incep prin a preciza ca nu sunt nici pe departe un fan al clanului ...

ARTICOL

MESAJ PENTRU PRESEDINTELE BADEA
Dl. Badea , cand v-ati expus programul si ati cerut spriijnul suporterilor ...

ARTICOL

Istoria se repeta. Pentru cei invinsi
Nicu, Aprozar, Nas etc… HEI HEI DINAMO! 94’-95’. Ca de ...

ARTICOL

De ce scartaie apararea?
Vreau sa incep prin a spune ca si eu sunt un fan Andone. Imi place stilul sau de ...

ARTICOL

IMPOSTORII
Există oameni care niciodata nu s-au trezit la cinci dimineata ca sa alerge ...

ARTICOL

De ce stam pe internet, Ando ....
- pentru ca nu avem stadion decent. - pentru ca ...

ARTICOL

Cornel Dinu: "Va multumesc!"
Prin intermediul siteului DinamoMania, administratorul delegat al clubului ...

ARTICOL

Patrie de vacanta
Dupa jocul cu Astra, din prima etapa a campionatului si, apoi, dupa cel cu ...

ARTICOL

Hai ca se poate!
Au trecut deja 6 etape si un lucru e clar: nu stim care e adevarata fata a ...

ARTICOL

OPINII

Bine ati revenit domnule Borcea !
de discobolus
Era, saptamana trecuta, sa postam un articol cum ca, vezi Doamne, ne batem la ...

Trebuiau sa poarte un nume.
de Aurelian
A existat numai o tară frumoasă. La o margine de mare, unde valurile ...

Lumînările ard pînă la capăt. (2)
de Aurelian
“... Ce inseamna Dinamo? Hai sa ne intrebam toti ce inseamna ...

Mirarea lui "El Buzzo"
de discobolus
Nimic nu a fost mai frumos de privit etapa trecuta decat fostul cronicar ...

The Expendables / Eroi consumaţi.
de Aurelian
Au muşchii lucraţi. Replici tari. Femeile roiesc în jurul lor. ...

Marirea & decaderea lui 6ase6ase
de Daniel
In conflictul deschis ( chiar supra expus, dupa gustul meu ) dintre Jiji & ...

SPECIAL

Comunicat PCH
In numele traditiei legate de performanta a clubului Dinamo, a mandriei de a fi dinamovist si in asentimentul majoritatii suporterilor ne vedem nevoiti sa ...

ARTICOL

REVISTA PRESEI

( 03.09.2010 ) Teatru

( 03.09.2010 ) Se muşcă între ei

( 02.09.2010 ) "Piticul" s-a făcut mare!

( 02.09.2010 ) Greu cu Brandan

( 01.09.2010 ) Dinamo l-a reclamat pe Ilyes la LPF

( 01.09.2010 ) Dudu Georgescu împlineşte 60 de ani

( 01.09.2010 ) Cristea, noul Pulhac

( 01.09.2010 ) "N-am meritat să jucăm în Liga ...

( 01.09.2010 ) La loc comanda!

( 31.08.2010 ) Au venit întăririle!

MECI DIRECT

Vineri, 3 Septembrie 2010 de la ora 21:00
Romania Albania
Romania Albania
Comentariu LIVE TEXT
Clasament Program

SAPTAMANA LUI MATEO

CHESTIONAR

MM Stoica la Dinamo?!
La asa conducere, nu m-ar mira!
...de ce nu? Sunt retardat si cred ca ne-ar prinde bine!
Mai bine ne desfiintam!
Mi-e indiferent...

E-MAIL

 
Agentie de Publicitate, cum sa vinzi o reclama, un banner sau o
campanie de marketing

DinamoMania lansat pe 26 ianuarie 1999. Intrebari, opinii, sugestii: webmaster at dinamomania.net   Aveti materiale video, foto sau text care pot reprezenta o stire? Trimite-le la DinamoMania, webmaster at dinamomania.net